Veelgestelde vragen

Kan ik de bestelling ook zelf ophalen?
Ja, dat kan op vaste afhaaldagen de dinsdag en donderdag tussen 18:00 en 20:00 uur.
Bent u niet in de gelegenheid om op deze dagen te komen afhalen? Dan kunnen we een andere afspraak met u maken.

Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
Na bestelling krijgt u een e-mail met daarin een Track&Trace code.
Track&Trace is een handige manier om uw pakket online te volgen.

Leveren jullie in het buitenland?
Wij bezorgen ook in het buitenland, let wel op dat de levertijden langer zullen zijn.
Klik hier voor de bezorgkosten naar het buitenland.

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?
Als wij uw bestelling hebben ontvangen streven wij ernaar om deze zo snel mogelijk af te handelen doorgaans duurt dit 2 a 3 dagen.

Moet ik een account aanmaken voor een bestelling?
Nee u hoeft niet per se een account aan te maken u kunt er ook voor kiezen om als gast te bestellen.

Wat zijn de betaalmogelijkheden?
U kunt er voor kiezen om contant of via Ideal te betalen.
Kiest u voor het betalen met ideal? Dan maken wij gebruik van een beveiligde SSl Internetverbinding. De SSL software zorgt ervoor dat de betalingsinformatie versleuteld over het internet wordt verstuurd.
Je herkent de beveiligde verbinding aan de groen gekleurde browserbalk en het slotje rechts boven in de browserbalk.

Hoe werkt het ruilen en retourneren?
U heeft het recht om uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via het retourformulier. De kosten voor het retour sturen van u naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. U krijgt ook de mogelijkheid om uw retour af te geven op adres: Scheefkelk 16, 6922 HH te Duiven.
Voor de volledige retourregels klik hier.

Welke garanties heb ik?
Wij hanteren de garantiebepaling van de leveranciers.
Algemene voorwaarden